Tarife

a)      Evidenta contabila completa (inregistrarea actelor contabile, intocmirea balantei de verificare, a jurnalelor si registrelor contabile lunare, intocmirea si depnerea declaratiilor la sanatate, pensii, somaj, itm, administratia financiara) – pentru societatea comerciala nou infiintata — 100 euro/luna + tva (tariful se negociaza pe parcursul activitatii in functie de volumul de activitate)

b)      Evidenta contabila completa (inregistrarea actelor contabile, intocmirea balantei de verificare, a jurnalelor si registrelor contabile lunare, intocmirea si depnerea declaratiilor la sanatate, pensii, somaj, itm, administratia financiara) – pentru societatea comerciale – se negociaza cu clientul in functie de volumul de activitate.

La tarifele mai sus mentionate se adauga urnatoarele :

–         onorariul contabil pentru bilantul anual – contravaloarea unei luni de prestare de serviciu

–         onorariu contabil pentru bilant semestrial – contravaloarea a jumatate de luna de prestare de serviciu

–         intocmire si depunere fisa fiscala anuala – 15 lei/angajat